17 მარტი 2022 წელი. „საქართველოს მეწარმეთა ალიანსი“-მ ჩაატარა გაფართოებული მრგვალი მაგიდის სხდომა : „საქართველოს ბიზნესის საინფორმაციო მხარდაჭერა ციფრულ და მედია სივრცეში ’’. ინფორმაციული მხარდაჭერის საქმიანობა არის სოციალური პრაქტიკის ერთობლიობა, რომელიც მიზნად ისახავს სოციალური სუბიექტის საზოგადოებრივი დისკურსების ეფექტური სისტემის ჩამოყალიბებას, რომელიც უზრუნველყოფს მისი ურთიერთქმედების ოპტიმიზაციას სოციალური გარემოს მნიშვნელოვან სეგმენტებთან (საზოგადოებასთან) ამიტომ, ამ სამუშაოს ფარგლებში, ინფორმაციული მხარდაჭერა შეიძლება განისაზღვროს, როგორც ეფექტური კომუნიკაციის შექმნა, რომელიც უზრუნველყოფს ბიზნესის ძირითადი შეტყობინებების პოპულარიზაციას ინფორმაციის მიღების მსურველთა გარკვეული ჯგუფისთვის. ბიზნესის საინფორმაციო მხარდაჭერისას, სარეკლამო, მარკეტინგული და პიარ ტექნოლოგიები ერთმანეთს ემთხვევა და ავსებს. საინფორმაციო მხარდაჭერა უზრუნველყოფს კომუნიკაციას ბიზნესსა და მათ სამიზნე აუდიტორიას შორის.;ორგანიზაცია ცდილობს დაიწყოს და მართოს საინფორმაციო ნაკადები, რათა აუდიტორიას აცნობოს თავისი საბაზრო შეთავაზების შესახებ და დაარწმუნოს ისინი მის ღირებულებასა და უპირატესობებში კონკურენტების შეთავაზებებთან შედარებით
